În acest document sunt stabiliți termenii și condițiile de utilizare a site-ului www.ponti.md și toate condițiile de achiziționare a produselor și serviciilor comercializate prin intermediul site-ului nostru. Politica de confidențialitate, de retur și orice alte documente constituie cuprinsul acestui document, numit în continuare “Termeni și condiții”.
”PONTI” S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii și Condițiile. Orice modificări aduse Termenilor și Condițiilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe acest site web.
Dispoziții generale
Acest site este deținut și administrat de "PONTI" S.R.L.
„PONTI” SRL
MD 2002 Republica Moldova
or. Chişinău, str.Cetatea Alba 172.
La înregistrarea comenzii în magazinul online, Clientul acceptă Termenii și condițiile de vânzare a produselor (în continuare – Termeni și Condiții) prezentate mai jos.
Acești Termeni și Condiții, precum și informația despre produsele afișate pe site, sunt oferte publice, în conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova și cu Legea nr. 284 privind Comerțul Electronic. Cumpărătorul, după ce a luat cunoștință cu textul acestor condiții de vânzare, le acceptă prin bifarea alineatului "Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile".
Relațiile dintre client și vânzător sunt stabilite în baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului și altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile date, iar Clientul este obligat să monitorizeze modificările în mod regulat.
Înregistrarea pe site
Vânzătorul nu este responsabil pentru exactitatea și corectitudinea informațiilor furnizate de către client în timpul înregistrării.
Înregistrarea și termenul de livrare a comenzii
Comanda clientului poate fi înregistrată de către client pe site. La înregistrarea comenzii, clientul trebuie să specifice urmatoarea informație:
- numele și prenumele Clientului sau a destinatarul comenzii
- adresa de livrare a comenzii
- telefonul de contact
Dupa înregistrarea comenzii, clientului i se oferă informația privind data preconizată, de transmitere a comenzii de catre Serviciul de livrare. Data specificată depinde de disponibilitatea produselor comandate în depozitul vânzătorului și timpul necesar pentru prelucrarea comenzii.
Toate materialele informative afișate pe site au caracter consultativ și nu pot transmite în totalitate informația exactă despre proprietățile și caracteristicile mărfurilor, inclusiv culoarea, mărimea și forma.
În cazul lipsei produsului comandat în depozitul vânzătorului, vânzătorul are dreptul de a anula comanda și obligația de a informa clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificată sau prin telefon.
ASISTENȚA CLIENȚI
Luni – vineri 09:00 - 17:00
(+373) 060 43 44 00